Copycamp 2022 se zaměřením na senioritu

Letos se pořádal již dvanáctý Copycamp 2022 a já si ho poprvé užila jako účastník. V Praze jsem byla asi po deseti letech. Těšila jsem se především na zaměření na senioritu. V oboru jsem už přes deset let, takže se za nováčka snad už považovat nemusím. A jaké to bylo?

Dopolední workshopy jsem nestihla, musela bych vstávat hodně brzo ráno, pro mě spíš v noci, jelikož ranní ptáče opravdu nejsem. Vážně. I když se snažím o to být. Více produktivní rána se hodí.

Na přesun do kina Světozor z Florence jsem využila Liftago. Poprvé v životě. Normálně totiž cestuju autem, anebo necestuju nikam. Možná se tím stálým home officem o něco okrádám. Minimálně o zážitky. Např., když zjistím, že taxikáři v Praze jsou vlastně Brňáci 🙂

Už po příchodu do sálu, jsem potkala několik známých tváří z oboru, vyfasovala tašku s propagačními dárky, slevovými kupóny a vodou značky Magnesia. Pitný režim je důležitý.

Sérii přednášek odstartovala Karolína Smolíková

Téma recyklace obsahu bylo příjemným zopakováním známých faktů. Karolína Smolíková tu zmínila, že se vyplatí recyklovat starý obsah, a tím ho opět vytáhnout na výslunní. Je to více efektivní než tvořit neustále nové a nové texty, i když i to je občas potřeba. Nespornou výhodou je také úspora financí a času.

Další, kdo mě zaujal a pobavil, byl Pavel Hrdina z ČSOB. Nejen, že byla jeho přednáška vtipná, ale také poučná a určitě jsem si z ní mnohé odnesla. Když dva říkají totéž, není to totéž.

Např. „Banky nezdražují. Banky mění ceník.“

Záleží totiž, jak to zákazníkům či klientům podáte. I Špatná informace se dá oznámit kladně. Z průzkumů vyplývá, že při sdělení špatných zpráv by měl jít humor stranou. Lidi ocení věcnost, upřímnost a transparentnost.

A co vy? Chcete slyšet prvně dobrou nebo špatnou zprávu? Napište mi do komentáře, do jaké skupiny patříte 🙂

Mile mě překvapila Lucie Zitterbartová. Její blok nebyl až tak zábavný, ale navzdory její nelichotivé pověsti, byla její přednáška skutečným přínosem.

Super závěr s Radkou Legerskou a Marií Havlíčkovou

Na co jsem se hodně těšila, tak na Radku Legerskou s tématem: Ambasadoring na LinkedInu. Ta mě hodně bavila a lidsky mě sedla i jako osobnost.

Závěrem vystoupila Marie Havlíčková, která nakonec žádnou přednášku neměla, i když ji měla připravenou. Raději ale dala přednost rovnou dotazům z publika. V velmi mladém věku získala práci na pozici CEO ve Slevomatu, a tak bylo rozhodně o čem mluvit. Fakt smekám.

Dalšími řečníky, které jsem nezmínila, byli:

Eliška Gunišová – pohled na výhody a úskalí dlouhodobé spolupráce

Dvojka @holkazmoravy a @tynazvina  –  o Instagramu a influence marketingu

Miloš Kočí – o spolupráci s Pilsner Urquell

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *